اطلاعات تماس

021-۲۲۰۹۰۱۴۳

۰۹۱۲۴۲۴۱۵۴۸ - 09129213598

فروش یوبوت و ابزار بتن

فروش یوبوت و ابزار بتن :

صنایع پلیمری و شیمیایی یوبوتکس بزرگترین تولید کننده یوبوت استاندارد ، اسپیسر ، همترازکاشی ، ابزار بتن و واتراستاپ در ایران

بخش فروش کارخانجات یوبوتکس این امکان را برای آن دسته از مشتریانی درنظر گرفته که تمایل دارند صرفا از محصولات به روز ،استاندارد و بهسازی شده صنایع شیمیایی و پلیمری یوبوتکس استفاده کنند.

محصولات تولیدی ما توسط بروزترین دستگاهای اروپایی و به صورت مکانیزه و از مواد مرغوب تولید میگردد و این موضوع موجب کاهش خطای انسانی در تولید و افزایش کیفیت محصولات میگردد.

کارخانجات یوبوتکس با داشتن بخش کنترل کیفیت تمامی مواد اولیه و ملزومات مورد نیاز جهت تولید محصولات را قبل از بکارگیری در چرخه تولید ، مورد آزمایش قرار میدهد تا از کیفیت محصولات اطمینان حاصل نماید.

از آن دسته مشتریانی هستید که قصد دریافت نمایندگی یوبوت ، اسپیسر ، همتراز و واتراستاپ را دارند از قسمت اعطای نمایندگی اقدام فرمایید و مطمئن باشید کارخانجات یوبوتکس تولید کننده مستقیم (دارای واحد قالب سازی – تولید بهبود دهنده های پلاستیک – دستگاهای تزریق پلاستیک بروز و…)بوده بنابراین از نظر سرعت تامین محصول ، کیفیت و پشتیبانی فنی آسوده خاطر باشید.

ضمن استقبال از تماس خریداران عزیز شما میتوانید با بخش فروش تماس حاصل فرمایید و محصولات درخواستی را خرید نمایید.جهت کسب اطلاعات کامل از محصولات تولیدی و استاندارها به بخش محصولات مراجعه نمایید.

یوبوتکس فراتر از کیفیت

اعم محصولات قابل ارائه عبارت اند از

فروش یوبوت در سایزهای مختلف
-انواع اسپیسرهای پلاستیکی
-واتراستاپ های پی وی سی و هیدروفیلی
-میان بلت های آبند
-افزودنی های بتن
-مکمل های بتن
-ماستیک پلی اورتان(پلی یورتان)
-انواع چسب های ساختمانی
-دستگاه خم و برش ارماتور
-قالب و ابزار قالب بندی

ـ همتراز کاشی و سرامیک




آجار یا انبر همتراز پلاستیکی

.                       آچار همتراز

انبر همتراز فلزی

.             آچارهمتراز فلزی ویترا

 



بولت تمام رزوه

                                                                                     بلت تمام رزوه



 

 

فروش یوبوت

 

 

 

 

 

میان بلت پلاستیکی آببند

 

 



فروش یوبوت فروش یوبوت

 

 

 

 

 

 

اسپیسر پلاستیکی

فروش یوبوت ، خرید یوبوت ، یوبوت ، یوبوت دوبل ، یوبوت اصلاح شده ، یوبوت تزریقی ، فروش یوبوت در تبریز ، فروش یوبوت در ارومیه ، تولید کننده یوبوت ،